Hoe kan slow art leerlingen helpen om voor zichzelf te zorgen? In de workshop ‘Thuiskomen in jezelf: een workshop slow art’ gingen een dertigtal leerlingen uit het buitengewoon secundair onderwijs aan de slag met oefeningen.
Histories en FARO verzamelen verhalen over burgerparticipatie in lokaal erfgoedbeleid. Hebt u ervaring met beleidsparticipatie op lokaal vlak? Dan nodigen we u uit om uw ervaring te delen.
Herken je jezelf in deze functie? Stuur jouw gemotiveerde kandidatuur via info@4sprong.be aan Erfgoed Viersprong, t.a.v. Bertrand Vrijens, voorzitter, Sint-Antoniusplein 10, 9860 Oosterzele. Je kandidatuur omvat: CV Motivatiebrief Kopie van je hoogst behaalde diploma Kopie van je rijbewijs Een...
Hoe kunnen geschiedenisonderwijs en erfgoed helpen om gevoelens van verbondenheid te creëren in deze complexe tijden? Dat onderzochten collega's Eva en Katrijn tijdens de conferentie '(Be)longing: confronting our memories' van Euroclio.
Heb je interesse? Bezorg ons je kandidatuur (motivatiebrief en gedetailleerd cv) per e-mail als één PDF-document, ter attentie van Amélie VERMEESCH, HR-verantwoordelijke, via jobs@kanal.brussels , uiterlijk tegen 10/06/24 om middernacht. Gelieve in de onderwerpregel volgende bewoording te gebruiken...
De selectie bestaat uit: Een cv-screening op 5 juni 2024 Een abstract redeneertest op computer Een sollicitatiegesprek met thuisopdracht op 13 of 14 juni 2024 Je krijgt zo snel mogelijk je resultaat en kan een telefonisch feedbackgesprek aanvragen. Bereid je goed voor: Bekijk alle informatie over de...
Tijdens deze twee dagen ontdekt u de succesfactoren van toegankelijke erfgoedprojecten door plaatsbezoeken. Vanuit verschillende hoeken kijkt u naar projecten met erfgoedwaarde, gegidst door experts.
Op deze studiedag ontdekt u de succesfactoren die bijdragen aan het succes van toegankelijke erfgoedprojecten. Experts delen hun inzichten en verhelderen ze met boeiende cases.
Op donderdag 6 juni organiseert Lasso de derde editie van Connect & Reflect, het tweetalige inspiratie- en netwerkmoment.
Op het Groot Onderhoud staan we stil bij het Cultuurpact en de relatie tot andere kaders, zoals de code van Goed Bestuur. Maar waar komt het Cultuurpact vandaan? En waarom ervaren cultuur- en erfgoedwerkers het als een probleem?